Nejčastější dotazy

Věrných zákazníků si vážíme. Pokud tedy v prodejně zjistíte, že kartu LUGGI nemáte u sebe, požádejte ještě před zaplacením nákupu personál, aby vaše osobní údaje dohledal v systému. Pokud se vaše údaje podaří v systému ověřit, tak můžete 5% slevu na nákup uplatnit i bez fyzického předložení karty. Slevu na nákup však v žádném případě nelze uplatňovat zpětně.

Máte další otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

Na nákupy uskutečněné v den registrace do LUGGI klubu se sleva nevztahuje. Ostatní nákupy nezlevněného zboží již budete mít se zákaznickou 5% slevou.

Máte další otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

Bohužel, registrace do LUGGI klubu přes webový formulář zatím možná není. Navštivte prosím nejbližší prodejnu LUGGI ve vašem okolí, zákaznickou kartu obdržíte přímo v prodejně po vyplnění přihlášky do klubu.

Máte další otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

V případě ztráty karty navštivte některou z našich prodejen. Přímo v prodejně vyplňte novou přihlášku do LUGGI klubu a v ní uveďte informaci o ztrátě karty. Novou kartu obdržíte ihned v prodejně. Číslo vaší ztracené karty si dohledáme v systému podle vašich registračních údajů a ztracenou kartu zablokujeme.

Máte další otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace